Blogger Backgrounds

30.12.12

morningggggggg!!!

Assalamualaikum..:)

hari ni hari ahad 30 disember 2012!!!..wahhh..dah nak masuk taun 2013 dah..how time flies:)
okay,aku ni bangun awai2 ni bukannya apa..sebab dah tak boleh tidoq dah lepas subuh tadi..selalu aku mengantuk ja..tapi tak pala kan..better tak tidoq..mudah mudahan di murahkan rezeki..aminn..:)

motif pagi2 buat entri baru??well,memang tak pernah ada motif la kan..ikut suka aku ja nak tulis ka nak merapu waktu bila..kadang2 sampai lupa aku ada blog..kahkah..keji betoi..aku cuma nak tulis 2 januari 2013 aku start paper..hoihhh,hari ni 30.12 aku sibuk lagi online..tak pernah insaf even fail lesen keta 2 kali..eh,tiba2 kan..haha..apa benda la aku merapu ni..

dah la..kot2 20 taun lagi aku bukak blog ni aku teringat "ohh..lagi 2 hari nak exam aku masih berblog,patut la        hari ni aku jadi perdana menteri"hahah..okay stop it shuhada..sangat over kalau mengeji diri sendiri..babai for now:)

No comments:

Post a Comment