Blogger Backgrounds

22.4.10

almost done;))

bila aku bukak mata kali pertama untuk hari ni,aku tengok matahari dah keluaq bersembang dah,bersembang dengan langit,awan pastu kawan-kawan dia la..mana aku kenai...
pastu aku pun jadi cam bengong-bengong la kan,orang baru bangun,mustahil boleh cipta 1 rumus bagi ang aplikasi untuk paper heat ang kan,paling mustahil kalau rumus tu aku yang cipta.ang nak bagi mukrim dapat sakit jantung terkejut?haih....ok dah.

aku nak cerita ni.hari ahad lepas perjalanan hidup aku macam besa la kan,bangun-bangun cik matahari dah keluaq bersembang,tapi bukan aku nak cita yang tu..aku nak cita,ahad lepas aku punya jumlah kertas peperiksaan akhir berjumlah 7,ok.nampak macam aku amek 30 kredit hour,7 tu termasuk muet la..apa la ang ni...pastu hari ini iaitu hari khamis bersamaan 22 april 2010,aku punya jumlah kertas peperiksaan akhir dah jadi 3.ok termasuk muet,kalau aku tolak muet dari jadual kertas peperiksaan aku,jumlah dia adalah 1....1 weh!!...pastu aku nak cita la kat ang,perasaan aku la ni jadi macam ngan berbunga-bunga tak patut,punya la seronok..ang kalau paper sampai 30hb jangan nak join aku.sapa suruh tak mengaji kursus pembuatan tahun satu,nak sangat masuk tahun 2 kan,padan muka..haha

kepada rakan-rakan tersayang aku yang dok tengah galak stadi heat ka apa ntah..aku ucapkan selamat maju jaya kepada semua..yang penting,orang yang bebas peperiksaan boleh pi kangaq.yeay!!.haha

3 comments:

  1. shu heat dah lps.. kene study dfma plak.. =P

    ReplyDelete
  2. aku suka matahari dah kuaq pi sembang. mengumpat agaknya. haha

    ReplyDelete
  3. mesa~meh sat org tlg pk utk dfma plak na..;DD

    yen~aku taleh nk agak dh aktiviti2 organ2 alam skang ni..nk mngmpat pn tgu la aku bngun dulu..ni sluh aku xmau2

    ReplyDelete